
Doprava zdarma nad 10 000 Kč na Dveře-Erkado.cz

Slevu získáte kliknutím na tlačítko níže!
Nakupte v e-shopu Dveře-Erkado.cz za více jak 10 000 Kč a dopravu máte zcela zdarma.
Vyprší: 31.12.2021
Vloženo: před 11 měsíci
Hlavní specializací internetového obchodu Dvere-Erkado.cz jsou interiérové dveře, které vyhoví každému vkusu. Pokud hledáte kvalitní a spolehlivé dveře pro vybavení Vašeho domu, bytu či kanceláře, kontaktujte specialisty firmy ERKADO CZ. Ti Vás následně seznámí s širokým sortimentem modelů vyráběných na míru.
Proč nakupovat na Dvere-Erkado.cz?
- použití pečlivě vybraných materiálů a kování od předních domácích i zahraničních výrobců
- široký sortiment modelů, barev a materiálů
- přijetí, zpracování a realizace objednávek v co nejkratších lhůtách
- záruka na vyrobené produkty, pozáruční servis
- garance nejnižších cen
Možnosti při nákupu na Dvere-Erkado.cz
Výprodej
Na internetových stránkách můžete najít sekci „Výprodej“. Produkty nabízené v této kategorii podléhají slevě. Ceny zboží jsou sníženy o stovky a některé až o tisíce korun!
Doprava a platba
Doprava:
- Osobní převzetí zdarma
- Doprava pro stavební pouzdra ERKADO a SCRIGNO zdarma
- Doprava pro stavební pouzdra ECLISSE zdarma (při platbě předem)
- Doprava pro stavební pouzdra JAP je 400 Kč/ks
- Doprava ostatního zboží po ČR (přepravní společnost Raben)
- 0-30 kg za 200 Kč
- 31-50 kg za 250 Kč
- 51-100 kg za 350 Kč
- nad 101 kg za 450 Kč
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH
Přepravní společnost dodává zboží v průběhu 1-2 pracovních dnů od dne vyexpedování zboží ze skladu.
Při nákupu nad 10.000 Kč (bez DPH) získáte dopravné zdarma.
Platba:
- bankovním převodem
- kartou on-line
- dobírkou s poplatkem 45 Kč (pro zboží skladem)
- záloha 10 % + dobírkou za 45 Kč (pro zboží na objednávku)
Za platbu předem není účtován žádný poplatek.
Reklamace
U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od jeho převzetí, není-li stanoveno jinak.
Postup při reklamaci:
- Pro rychlejší vyřízení můžete společnost o reklamaci předem informovat e-mailem či písemně. Zároveň je vhodné uvést, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili (doplnění chybějící části, slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo jeho vadné součásti, opravu věci, vrácení peněz)
- Zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
- Reklamované zboží doručte na adresu provozovny, skladu nebo sídla firmy.
Pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o jeho zakoupení či daňový doklad (fakturu nebo jiný dokument prokazující koupi zboží) spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
Načítání komentářů...