Doprava zdarma nad 10 000 Kč na Dveře-Erkado.cz

Akce Vyprší: 31.12.2020
Nakupte v e-shopu Dveře-Erkado.cz za více jak 10 000 Kč a dopravu máte zcela zdarma.
Získat slevu
100% Funkční

Hlavní specializací internetového obchodu Dvere-Erkado.cz jsou interiérové dveře, které vyhoví každému vkusu. Pokud hledáte kvalitní a spolehlivé dveře pro vybavení Vašeho domu, bytu či kanceláře, kontaktujte specialisty firmy ERKADO CZ. Ti Vás následně seznámí s širokým sortimentem modelů vyráběných na míru.

Proč nakupovat na Dvere-Erkado.cz?

  • použití pečlivě vybraných materiálů a kování od předních domácích i zahraničních výrobců
  • široký sortiment modelů, barev a materiálů
  • přijetí, zpracování a realizace objednávek v co nejkratších lhůtách
  • záruka na vyrobené produkty, pozáruční servis
  • garance nejnižších cen

Možnosti při nákupu na Dvere-Erkado.cz

Výprodej

Na internetových stránkách můžete najít sekci „Výprodej“. Produkty nabízené v této kategorii podléhají slevě. Ceny zboží jsou sníženy o stovky a některé až o tisíce korun!

Doprava a platba

Doprava:

  • Osobní převzetí zdarma
  • Doprava pro stavební pouzdra ERKADO a SCRIGNO zdarma
  • Doprava pro stavební pouzdra ECLISSE zdarma (při platbě předem)
  • Doprava pro stavební pouzdra JAP je 400 Kč/ks
  • Doprava ostatního zboží po ČR (přepravní společnost Raben)
    • 0-30 kg za 200 Kč
    • 31-50 kg za 250 Kč
    • 51-100 kg za 350 Kč
    • nad 101 kg za 450 Kč
      Všechny uvedené ceny jsou bez DPH

Přepravní společnost dodává zboží v průběhu 1-2 pracovních dnů od dne vyexpedování zboží ze skladu.

Při nákupu nad 10.000 Kč (bez DPH) získáte dopravné zdarma.

Platba:

  • bankovním převodem
  • kartou on-line
  • dobírkou s poplatkem 45 Kč (pro zboží skladem)
  • záloha 10 % + dobírkou za 45 Kč (pro zboží na objednávku)

Za platbu předem není účtován žádný poplatek.

Reklamace

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od jeho převzetí, není-li stanoveno jinak.

Postup při reklamaci:

  • Pro rychlejší vyřízení můžete společnost o reklamaci předem informovat e-mailem či písemně. Zároveň je vhodné uvést, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili (doplnění chybějící části, slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo jeho vadné součásti, opravu věci, vrácení peněz)
  • Zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
  • Reklamované zboží doručte na adresu provozovny, skladu nebo sídla firmy.

Pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o jeho zakoupení či daňový doklad (fakturu nebo jiný dokument prokazující koupi zboží) spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.