Ajaj! Nic tu není.

V současné době zde není žádná sleva.

Proč nakupovat na Mrakyhracek.cz?

  • přes 340 000 spokojených zákazníků
  • na skladě přes 167 000 produktů
  • jednoduchý on-line nákup
  • zákaznický servis pro pomoc při nákupu

Jak ušetřit při nákupu na e-shopu

Odběr novinek

Pokud se přihlásíte k odběru newsletteru, budete pravidelně informováni o nadcházející slevách, akcích a nových produktech na e-shopu Mrakyhracek.cz. Nebudete tak muset zdlouhavě dohledávat, zda má internetový obchod zrovna nějaké akce. Vše budete mít přehledně ve Vašem mailu.

Výprodej hraček

Produkty, které jsou na skladě již dlouho a potřebují uvolnit místo novým kouskům, jsou v sekci „Výprodej“. Tam naleznete hračky a potřeby pro Vaše dítka za výhodnější cenu než při běžném nákupu. Tak to běžte omrknout! Jistě ulovíte skvělé produkty za ještě lepší ceny!

Doprava a platba

Doprava:

  • osobní odběr na provozovně za 29 Kč
  • Uloženka za 79 Kč
    • Balík si vyzvednete na vybraném výdejním místě sítě Uloženka.cz.
  • Geis za 119 Kč
    • Kurýr doručí zásilku na Vámi určenou adresu.
  • Česká pošta: Balík do ruky za 99 Kč
    • Česká pošta doručí zásilku přímo do rukou adresáta.
  • Česká pošta: Balík na poštu za 89 Kč
    • Balík si budete moci vyzvednout na vybrané pobočce České pošty.
  • PPL za 99 Kč
    • Kurýr doručí zásilku na Vámi určenou adresu.
  • Zásilkovna za 79 Kč
    • Balík si budete moci vyzvednout na vybraném výdejním místě sítě Zásilkovna.
  • INTIME
    • nadrozměrné zásilky (cena se odvíjí od velikosti zásilky)

Při nákupu nad 3 000 Kč získáte dopravu zcela zdarma.

Platba:

  • Dobírkou
    • Uloženka s poplatkem 29 kč
    • Ostatní s poplatkem 39 Kč
  • Bankovním převodem bez poplatku

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci

  • Kontaktujte prodejce nebo autorizovaný servis a popište problém.
  • Reklamované zboží je nutné bezpečně zabalit tak, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození při přepravě.
  • Při odeslání zboží do servisu přiložte:
  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • popis závady
  • Vaše kontaktní údaje

Jako kupující jste povinen reklamované zboží doručit prodávajícímu osobně nebo obchodním balíkem (ne na dobírku) na adresu provozovny prodávajícího.

Pokud je předmětem reklamace zboží, které má v záručním listě uveden kontakt na výhradní autorizovaný záruční servis, můžete reklamaci uplatnit přímo v místě servisního střediska. Tímto postupem lze vyřízení reklamace urychlit.